Zlowokazje wykorzystuja na stronie pliki cookie. Robimy to, aby pomagać Ci lepiej. Dzięki temu możemy uczynić witrynę jeszcze bardziej przyjazną użytkownikom i wybrać oferty najlepsze dla Ciebie. Chcesz wiedzieć więcej? Zobacz naszą stronę plików cookie!
Ok Więcej informacjiMultiplikator Daiwa 21 Steez Limited SV TW 1000HL LH Baitcaster
- Waga: 160g
- 12 łożysk kulkowych
- Przełożenie: 7.1.1 (75 cm na skok)
- Pojemność szpuli: 0,33 mm / 90 m
- Design HYPER DRIVE
- Magnezowa obudowa multiplikatora AIR METAL®
- Koncepcja hamulca SV Boost
- Niezwykle lekka szpula z Duraluminium G1
- Wersja dla leworęcznych
- Hamulec gwiazdowy z systemem click
- Zerowy hamulec regulatora jest wstępnie ustawiony
- Zero Shaft jest wykonany z wyjątkowo krótkiego trzonu szpuli
- System TWS redukuje tarcie linki podczas rzutu
- Opór magnetyczny jest regulowany w celu precyzyjnego dostrojenia
- Mniej luzu i zoptymalizowana wydajność rzutowa
- Idealny do bardzo małych i lekkich przynęt
- Wyprodukowany w Japonii
Wysokiej klasy multiplikator baitcastingowy z oferty DAIWA Japan. Łącząc nową koncepcję Hyper Drive Design z nową koncepcją hamulca SV Boost, DAIWA oferuje teraz niezwykle lekki, ale bardzo wytrzymały multiplikator baitcastingowy, którego konfiguracja została wstępnie skonfigurowana, aby zapewnić optymalne wyniki bez czasochłonnej optymalizacji ustawień.
Koncepcja Hyper Drive w Steez LTD polega na połączeniu wytrzymałej magnezowej obudowy – Hyper Armed Housing – która bezpiecznie montuje przekładnię w ramie multiplikatora – z wycinanym w technice CNC Hyper Drive Digigear. Przekładnia ta jest dodatkowo wzmocniona przez większe zęby w kole trakcyjnym, ale nadal oferuje bardzo płynną pracę dzięki specjalnemu procesowi produkcyjnemu. Dźwignia sprzęgła Hyper Tough Clutch jest zoptymalizowana tak, aby bezpiecznie pozostawać w swojej pozycji nawet podczas mocnych rzutów.
Hyper Double Support oznacza, że zębnik jest zamontowany za pomocą jednego łożyska kulkowego po obu stronach, co prowadzi do lepszego i bardziej równomiernego przenoszenia mocy z korbki. Powierzchnia zębatki została poddana specjalnej obróbce, aby zapobiec korozji elektrostatycznej i przedłużyć jej żywotność.