Koszyk
Razem (z VAT)
0
Kontynuuj zakupy
Pliki cookie na stronie Zlowokazje

Zlowokazje wykorzystuja na stronie pliki cookie. Robimy to, aby pomagać Ci lepiej. Dzięki temu możemy uczynić witrynę jeszcze bardziej przyjazną użytkownikom i wybrać oferty najlepsze dla Ciebie. Chcesz wiedzieć więcej? Zobacz naszą stronę plików cookie!

Ok Więcej informacji

Gwarancję

Gwarancja zwrotu pieniędzy Zlowokazje gwarantuje, że dostarczone produkty są zgodne ze specyfikacjami podanymi w ofercie. Jeżeli mimo to Klient uzna że tak nie jest, wówczas Zlowokazje – o ile spełnione zostały warunki określone w Zasadach zwrotu – po otrzymaniu produktu zwróci pełną cenę zakupu (wraz kosztami wysyłki zwrotu) w ciągu czternastu dni, jeżeli okaże się, że produkty różnią się od zamówionych, lub Zlowokazje zajmie się naprawą produktu.

Stworzyliśmy specjalną stronę gwarancyjną, z której należy skorzystać jeżeli chcesz zwrócić produkt na podstawie gwarancji. Jako powód zwrotu podaj “gwarancja”. Postaraj się również jak najlepiej i najdokładniej opisać uszkodzenia. Chcielibyśmy również dowiedzieć się, jakich działań od nas oczekujesz.

Jak tylko otrzymamy ten wniosek, rozpatrzymy go i otrzymasz odpowiedź tak szybko, jak to możliwe.

Reklamacje należy zawsze zgłaszać za pośrednictwem tej strony.


Zlowokazje gwarantuje, że dostarczane przez nas produkty spełniają wymogi użyteczności, niezawodności i trwałości zgodnie z uzasadnionymi intencjami stron w umowie kupna i tym samym ręczy za gwarancję fabryczną dostarczonego produktu. Okres gwarancji Zlowokazje jest więc zgodny z okresem gwarancji fabrycznej danego produktu. Niniejsza gwarancja nie ma zastosowania w przypadku, gdy wada jest spowodowana przez:

a) nieuwagę
b) umyślną szkodę
c) zaniedbanie

Roszczenie gwarancyjne wygasa również w przypadku, gdy inne osoby niż Zlowokazje przeprowadziły naprawę lub inne prace przy produkcie bez zgody Zlowokazje.

W wyjątkowych przypadkach może się zdarzyć, że otrzymasz wadliwy produkt w momencie odbioru. Szybko i sprawnie rozwiążemy tę irytującą sytuację. Upewnij się, że masz pod ręką swój numer zamówienia i adres e-mail. Numer ten można znaleźć w potwierdzeniu zamówienia, które otrzymałeś od nas e-mailem.

Stworzyliśmy specjalną stronę do zgłaszania uszkodzonych produktów. W takim przypadku chętnie otrzymamy również zdjęcie jako dowód, możesz je łatwo załadować na tej samej stronie. W przypadku uszkodzenia prosimy o wybranie przyczyny “produkt jest uszkodzony”. Po otrzymaniu Twojego wniosku ocenimy go i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to będzie możliwe.

Uszkodzenia produktów powinny być zawsze zgłaszane w ten sposób.

Możesz wysłać wiadomość e-mail na adres [email protected]. Telefonicznie +48 71 8811020