Koszyk

Razem (z VAT)
0
Kontynuuj zakupy

Pliki cookie na stronie Zlowokazje

Zlowokazje wykorzystuja na stronie pliki cookie. Robimy to, aby pomagać Ci lepiej. Dzięki temu możemy uczynić witrynę jeszcze bardziej przyjazną użytkownikom i wybrać oferty najlepsze dla Ciebie. Chcesz wiedzieć więcej? Zobacz naszą stronę plików cookie!

Ok Więcej informacji

Dostawa

Produkt zostanie wysłany na podany adres. Po złożeniu zamówienia w Zlowokazje, zazwyczaj zostanie ono dostarczone w ciągu 2 do 3 dni roboczych. Niektóre oferty stanowią wyjątek od tej reguły i mają czas dostawy od 6 do 14 dni roboczych. Jest to zawsze jasno określone. Jeśli zamówisz wiele ofert, przedmiot o najdłuższym czasie dostawy określa czas dostawy całego zamówienia. Może się zdarzyć, że dostawa potrwa trochę dłużej, ale w większości przypadków zamówienie jest dostarczane szybciej. Wysłaliśmy już dziesiątki tysięcy paczek i dokładamy wszelkich starań, aby dostarczać produkty do Ciebie tak szybko, jak to możliwe. Jeśli zajmie to zbyt długo, skontaktuj się z nami telefonicznie lub e-mailem.

Koszty wysyłki różnią się w zależności od zamówienia i jest to zawsze wyraźnie wskazane w zamówieniu. W przypadku małych, lekkich przesyłek, które mieszczą się w skrzynce pocztowej, płacisz tylko 20 zł kosztów wysyłki. Większe zamówienia wysyłane są za pośrednictwem usługi kurierskiej, co kosztuje 25 zł za zamówienie.

W przypadku wszystkich naszych przesyłek natychmiast otrzymasz wiadomość e-mail z numerem śledzenia. 95% naszych paczek wysyłamy z DPD. Paczki dłuższe niż 1,75 m wysyłamy za pośrednictwem GLS. Jeśli nie będziesz w domu w momencie dostawy, zostanie podjęta próba ponownego dostarczenia przesyłki następnego dnia. W niektórych przypadkach, jeśli to możliwe, paczka jest dostarczana do sąsiadów.

Jeśli zauważysz uszkodzenie na zewnątrz paczki, poproś dostawcę o niezwłoczne zgłoszenie tego. Gdy okaże się, że zamówiony produkt jest rzeczywiście uszkodzony, możesz nas o tym poinformować, kontaktując się z nami pod adresem [email protected] Chcielibyśmy otrzymać zdjęcia uszkodzonego produktu i uszkodzonej przesyłki. Prosimy o zrobienie tego jak najszybciej po otrzymaniu produktu. Chętnie Ci pomożemy. Bardzo prosimy, abyś zawsze zgłaszał nam reklamację lub uszkodzenie.

Ważne: W przypadku przesyłki zwrotnej prosimy o przesłanie notatki z imieniem i nazwiskiem, numerem zamówienia i adresem.