Po otrzymaniu zamówienia w ciągu 50 dni masz prawo do rozwiązania umowy kupna-sprzedaży bez podania przyczyny. Zwrot lub odesłanie zamówienia lub jego części jest bardzo proste. Upewnij się, że masz pod ręką swój numer zamówienia i adres e-mail. Numer ten można znaleźć w potwierdzeniu zamówienia, które otrzymałeś e-mailem.
Oczywiście możesz również zwrócić produkty za pośrednictwem innego przewoźnika, w tym przypadku dodatkowe koszty ponosisz we własnym zakresie. Za pomocą poniższego przycisku można zarejestrować zwrot. Jeśli już to zrobiłeś, możesz zanieść paczkę + etykietę zwrotną do punktu odbioru paczek wybranego przewoźnika.
Zwroty powinny być zawsze zgłaszane w ten sposób. Jeśli paczka zwrotna jest dłuższa niż 175 cm, należy skontaktować się z działem obsługi klienta pod adresem [email protected] w celu dokonania zwrotu. Nie jest możliwe zarejestrowanie zwrotu za pomocą tej metody.
Jeśli już to zrobiłeś, możesz zanieść paczkę + etykietę zwrotną do punktu odbioru paczek wybranego przewoźnika.
Jeśli paczka zwrotna jest dłuższa niż 175 cm, należy skontaktować się z działem obsługi klienta pod adresem [email protected] w celu dokonania zwrotu. Koszty zwrotu dla paczek dłuższych niż 175 cm wynoszą 75zł. Zatrzymamy tę kwotę podczas procesu zwrotu pieniędzy.
Niestety, wymiana produktu poprzez przesyłkę zwrotną nie jest możliwa. W takim przypadku radzimy zwrócić zamówienie, zdecydować się na zwrot pieniędzy i złożyć nowe zamówienie za pośrednictwem strony internetowej.
W określonych przypadkach wymiana jest możliwa:
- Odzież w innym rozmiarze
Koszty zwrotu są w tym wypadku po Twojej stronie ale wysyłamy właściwy rozmiar już na nasz koszt. W ten sposób dzielimy koszty. Za pomocą tego linku należy zarejestrować zwrot. W polu uwagi można wpisać żądany rozmiar. W momencie kiedy otrzymamy przesyłkę zwrotną, przetworzymy ją i bezpłatnie wyślemy Ci nowy rozmiar.
W wyjątkowym przypadku może się zdarzyć, że otrzymasz niewłaściwy produkt. W takim przypadku prosimy o niezwłoczny kontakt z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego. Chcielibyśmy wtedy dowiedzieć się, co poszło nie tak. Nie zapomnij podać numeru zamówienia. Wówczas skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to będzie możliwe.
W wyjątkowych przypadkach może się zdarzyć, że otrzymasz wadliwy produkt w momencie odbioru. Szybko i sprawnie rozwiążemy tę irytującą sytuację. Upewnij się, że masz pod ręką swój numer zamówienia i adres e-mail. Numer ten można znaleźć w potwierdzeniu zamówienia, które otrzymałeś od nas e-mailem. Stworzyliśmy specjalną stronę do zgłaszania uszkodzonych produktów. W takim przypadku chętnie otrzymamy również zdjęcie jako dowód, możesz je łatwo załadować na tej samej stronie. W przypadku uszkodzenia prosimy o wybranie przyczyny “produkt jest uszkodzony”. Po otrzymaniu Twojego wniosku ocenimy go i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to będzie możliwe. Uszkodzenia produktów powinny być zawsze zgłaszane w ten sposób.
W sprawach gwarancyjnych odsyłamy do tej strony.
Jak tylko otrzymamy przesyłkę zwrotną, automatycznie otrzymasz e-mail z potwierdzeniem odbioru. W ciągu kilku dni od otrzymania przesyłki, zwrot jest przez nas przetwarzany i możesz oczekiwać od nas odpowiedzi drogą mailową. Wszelkie zwroty kosztów zostaną zaksięgowane na Twoim koncie w ciągu 48 godzin. Jako klient jesteś odpowiedzialny za przesyłkę zwrotną na adres zwrotny Zlowokazje i dlatego masz swobodę w wyborze przewoźnika. Szczególnie w przypadku zwrotu wartościowych przedmiotów zalecamy wysyłkę paczką poleconą/ubezpieczoną.
Nie, niestety karta podarunkowa Zlowokazje nie podlega zwrotowi. Karta podarunkowa nie podlega również wymianie na pieniądze.
Tak, doładujemy kartę podarunkową odpowiednią kwotą pieniędzy.
Zlowokazje używa plików cookie na swojej stronie internetowej. Robimy to, aby lepiej i bardziej personalnie Ci pomóc. Chcesz wiedzieć więcej? Przeczytaj naszą politykę prywatności.
Okej