Zlowokazje wykorzystuja na stronie pliki cookie. Robimy to, aby pomagać Ci lepiej. Dzięki temu możemy uczynić witrynę jeszcze bardziej przyjazną użytkownikom i wybrać oferty najlepsze dla Ciebie. Chcesz wiedzieć więcej? Zobacz naszą stronę plików cookie!
Ok Więcej informacji
Po otrzymaniu zamówienia w ciągu 50 dni masz prawo do rozwiązania umowy kupna-sprzedaży bez podania przyczyny. Zwrot lub odesłanie zamówienia lub jego części jest bardzo proste. Upewnij się, że masz pod ręką swój numer zamówienia i adres e-mail. Numer ten można znaleźć w potwierdzeniu zamówienia, które otrzymałeś e-mailem.
Oczywiście możesz również zwrócić produkty za pośrednictwem innego przewoźnika, w tym przypadku dodatkowe koszty ponosisz we własnym zakresie. Za pomocą poniższego przycisku można zarejestrować zwrot. Jeśli już to zrobiłeś, możesz zanieść paczkę + etykietę zwrotną do punktu odbioru paczek wybranego przewoźnika.
Zwroty powinny być zawsze zgłaszane w ten sposób. Jeśli paczka zwrotna jest dłuższa niż 175 cm, należy skontaktować się z działem obsługi klienta pod adresem [email protected] w celu dokonania zwrotu. Nie jest możliwe zarejestrowanie zwrotu za pomocą tej metody.
Jeśli już to zrobiłeś, możesz zanieść paczkę + etykietę zwrotną do punktu odbioru paczek wybranego przewoźnika.
Jeśli paczka zwrotna jest dłuższa niż 175 cm, należy skontaktować się z działem obsługi klienta pod adresem [email protected] w celu dokonania zwrotu. Koszty zwrotu dla paczek dłuższych niż 175 cm wynoszą 75zł. Zatrzymamy tę kwotę podczas procesu zwrotu pieniędzy.
Niestety, wymiana produktu poprzez przesyłkę zwrotną nie jest możliwa. W takim przypadku radzimy zwrócić zamówienie, zdecydować się na zwrot pieniędzy i złożyć nowe zamówienie za pośrednictwem strony internetowej.
W określonych przypadkach wymiana jest możliwa:
- Odzież w innym rozmiarze
Koszty zwrotu są w tym wypadku po Twojej stronie ale wysyłamy właściwy rozmiar już na nasz koszt. W ten sposób dzielimy koszty. Za pomocą tego linku należy zarejestrować zwrot. W polu uwagi można wpisać żądany rozmiar. W momencie kiedy otrzymamy przesyłkę zwrotną, przetworzymy ją i bezpłatnie wyślemy Ci nowy rozmiar.
W wyjątkowym przypadku może się zdarzyć, że otrzymasz niewłaściwy produkt. W takim przypadku prosimy o niezwłoczny kontakt z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego. Chcielibyśmy wtedy dowiedzieć się, co poszło nie tak. Nie zapomnij podać numeru zamówienia. Wówczas skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to będzie możliwe.
W wyjątkowych przypadkach może się zdarzyć, że otrzymasz wadliwy produkt w momencie odbioru. Szybko i sprawnie rozwiążemy tę irytującą sytuację. Upewnij się, że masz pod ręką swój numer zamówienia i adres e-mail. Numer ten można znaleźć w potwierdzeniu zamówienia, które otrzymałeś od nas e-mailem. Stworzyliśmy specjalną stronę do zgłaszania uszkodzonych produktów. W takim przypadku chętnie otrzymamy również zdjęcie jako dowód, możesz je łatwo załadować na tej samej stronie. W przypadku uszkodzenia prosimy o wybranie przyczyny “produkt jest uszkodzony”. Po otrzymaniu Twojego wniosku ocenimy go i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to będzie możliwe. Uszkodzenia produktów powinny być zawsze zgłaszane w ten sposób.
W sprawach gwarancyjnych odsyłamy do tej strony.
Jak tylko otrzymamy przesyłkę zwrotną, automatycznie otrzymasz e-mail z potwierdzeniem odbioru. W ciągu kilku dni od otrzymania przesyłki, zwrot jest przez nas przetwarzany i możesz oczekiwać od nas odpowiedzi drogą mailową. Wszelkie zwroty kosztów zostaną zaksięgowane na Twoim koncie w ciągu 48 godzin. Jako klient jesteś odpowiedzialny za przesyłkę zwrotną na adres zwrotny Zlowokazje i dlatego masz swobodę w wyborze przewoźnika. Szczególnie w przypadku zwrotu wartościowych przedmiotów zalecamy wysyłkę paczką poleconą/ubezpieczoną.
Nie, niestety karta podarunkowa Zlowokazje nie podlega zwrotowi. Karta podarunkowa nie podlega również wymianie na pieniądze.
Tak, doładujemy kartę podarunkową odpowiednią kwotą pieniędzy.