Koszyk

Razem (z VAT)
0
Kontynuuj zakupy

Pliki cookie na stronie Zlowokazje

Zlowokazje wykorzystuja na stronie pliki cookie. Robimy to, aby pomagać Ci lepiej. Dzięki temu możemy uczynić witrynę jeszcze bardziej przyjazną użytkownikom i wybrać oferty najlepsze dla Ciebie. Chcesz wiedzieć więcej? Zobacz naszą stronę plików cookie!

Ok Więcej informacji

Zamawianie

Po otrzymaniu zamówienia przez okres 50 dni masz prawo anulować umowę zakupu bez podania przyczyny. Zwrot całości zamówienia lub jego części jest bardzo łatwy. Zasadniczo wystarczy zwrócić produkt (w oryginalnym opakowaniu) w mocnym pudełku lub kopercie. Dobrze jest dołączyć notatkę lub ewentualnie dowód dostawy, podając swoje imię i nazwisko oraz numer zamówienia i po prostu wskazać, jakie rozwiązanie preferujesz, na przykład zdwrócenie kwoty na konto czy wymianę na inny przedmiot. W ciągu kilku dni od otrzymania przez nas produktu możesz spodziewać się odpowiedzi telefonicznej lub e-mailowej. Zwracana kwota zostanie następnie przelana na Twoje konto w ciągu 48 godzin. Jako klient jesteś odpowiedzialny za przesyłkę zwrotną na adres zwrotny Zlowokazje, w związku z czym możesz wybrać przewoźnika. Z pewnością przy zwracaniu cennych przedmiotów zalecamy wysłanie przesyłki listem poleconym.
Ważne: W przypadku przesyłki zwrotnej prosimy o przesłanie notatki z imieniem i nazwiskiem, numerem zamówienia i adresem.

Nasz adres zwrotny:
Biezenwade 6
3439 NW Nieuwegein
Holandia

Aby zmienić zamówienie, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta. Email: [email protected]

Koszty wysyłki różnią się w zależności od zamówienia i jest to zawsze wyraźnie wskazane w zamówieniu. W przypadku małych, lekkich przesyłek, które mieszczą się w skrzynce pocztowej, płacisz tylko 20 zł kosztów wysyłki. Większe zamówienia wysyłane są za pośrednictwem usługi kurierskiej, co kosztuje 25 zł za zamówienie.

Po złożeniu zamówienia zawsze otrzymasz potwierdzenie zamówienia e-mailem. Możliwe jednak, że ten e-mail został sklasyfikowany jako spam przez Twój serwer pocztowy, że Twoja skrzynka odbiorcza jest zbyt pełna lub, że mamy Twój nieaktualny lub nieprawidłowy adres e-mail.
Czy nadal chcesz otrzymać potwierdzenie zamówienia? Wypełnij formularz kontaktowy, a my upewnimy się, że ono dotrze do Ciebie.

Tak, większość produktów mamy w magazynie. W niektórych przypadkach czas dostawy jest nieco dłuższy, ponieważ dostawca wciąż musi dostarczyć go do Zlowokazje. Oczywiście informujemy o tym w ofercie.

Możesz wysłać wiadomość e-mail na adres [email protected]